laupäev, 6. märts 2010

Inimesed, nagu taimedki, ei kasva jõudsalt ilma hoolitsuseta

Usaldus on midagi väga tähtsat, võiks öelda, et tähtsaim kui armastus. On üks aforism "Olla usaldatud on suurem kompliment kui olla armastatud". Kas see on õige v vale, ei oska veel öelda...
Tänan Anonüümset Alkohoolikut SUURE kingituse eest! See on minu jaoks tähtis ning rõõmustav tegu, mida igapäev kahjuks ei saa. Rõõmu tegi ka see, et paar nädalat tagasi tundsin, et selle saamine on ulme, kuid seekord tunded ennustasid valesti :D
Tänast hommikut oli tore alustada laheda inimesega, muutes päeva päikeselisemaks!
21.sajand: Inimsuhted ei ole enam tähtsad elatakse kuulsuse ja materiaalse rahulolu nimel. Krt ma vihkan seda.. ei salli sellist suhtumist, kus on varandus tähtsam kui vaimne rahulolu... Persse.. Miks peab ta terve päev vesistama, miks ei suuda ta ennast ära rahustada ja mõelda pohuistlikult??? Ma arvan, et ta on nõrk inimene...
LSD pidu oli väga lahe! Kuigi alguses oli see natuke šokeeriv, kuid lühikese ajaga harjusin ära uute inimestega! Sushi söömine, rahulikult istumine ja rääkimine-rääkimine-rääkimine võrdub ideaalne õhtu. Avastasin kurva fakti, et olles 5,5a ühe inimesega koolis käinud, ei olnud ma teda varem märganud :D
Paar päeva tagasi olin EA gamesi vastu üliaus, väga harukordne juhus olla selline:D Tuli lihtsalt tuju öelda midagi minu jaoks väga tähtsat.... Pärast rääkimist tundsin ennast nagu kala vees! :D (Y)
Tähelepanuvajadus - See on siis kui inimene arvab, et talle ei ole pööratud nii palju tähelepanu kui ta soovib. Ta püüab teha midagi mis oleks selline mida teised ei teeks . Selline inimene tahab, et ainult tema oleks tähelepanu keskpunktis. Sellised ei mõtle teiste inimeste peale vaid tegutsevad nii nagu nendel on mugav. No mida krdit, kuidas saab nimetada teist tp vajaduse tahtjaks, kui isegi ei teata, mida see täpselt tähendab. Kus on siin loogika? Mina ei näe ... :D
Avastasin, et tagasihoidlikum inimene on palju ohtlikum vihasena, kui avatud persoon. Palun ärge olge liigselt tagasihoidlikud! See ei ole teile endale ega ka teistele kasulik!

4 kommentaari:

Angela ütles ...

mu arust on inimene huvitav kui ta teeb midagi, mida teised ei oska oodata. Muide sõna Anonüümsed Alkohoolikud sobis sinna ülihästi , arvestades kõike:D

Karin ütles ...

"on inimene huvitav kui ta teeb midagi, mida teised ei oska oodata" - kas see tähendab tähelepanu vajadust?
jee, muide sina andsidki mulle idee varjunimesid kasutada :D:D

Angela ütles ...

nope mu arust. Muide sa pidid mulle selle pildi saatma:D

Karin ütles ...

aa.. selline vastus mulle meeldib:D
jaa.. unustasin..:S kohe saadan:D