pühapäev, 28. veebruar 2010

Ükskõik, kas sa arvad, et suudad, või arvad, et ei suuda, tõenäoliselt on sul õigus.


Mulle meeldib reisida, armastan eksida võõrastes tänavates, lihtsalt olla, et keegi ei häiri jne. Isegi ühepäevane kodust eemal viibimine mõjub rahustavalt ja hästi. Jõudsin järeldusele, et viibimine teises keskkonnas aitab rahuneda ja annab võimaluse elu üle mõelda. Kahjuks tavapärane Stockholmi kruiis (perega) on ära tüüdanud, aga tänu isa tutvustele sai laeva mugavusi nautida:D
Tänane esmaabi kursus oli kasulik. Loodetavasti ei lähe mul seda vaja ning kahtlengi, et suudaks seda teha... Elustamise katsed olid hea, mis siis, et vaene õnnetu ei tahtnud minu käte vahel elu juurde tagasi tulla...
Lõpu poole läks paremaks, kui tuli väga julm, kuid teisest küljest väga mõtlema panev - Kas olla vaene ja hea inimene v rikas ja halb inimene? See pole minu jaoks uus mõtlemisaine, vaid see on juba keerelnud mu peas ~3 aastat. Üks hetk see kadus ja maailm läks materjalismi peale üle, kuid tänan tädikest, kes tõi mu selle juurde tagasi. Aga mis siis õige võiks olla? Tänapäeva maailmas on raske olla omaette isiksus, eriti neil, kes pole veel millegagi esile tulnud... Kergemat teed valides võib jõuda kiirelt tippu, peaasi et raha maitse oleks suus, kuid kes kinnitaks, et tipus on hea? Mida kiiremini saab ihaldatu, seda rutem saab sellest lahti....
Kuid teisest küljest on kõik nii kahtlane, et ei oskagi seisukohta võtta. see sõltub kõik inimesest, st et on inimesi, kes vinguvad kogu aeg oma elu üle ja teised, kes on ükskõik, mis olukorras rahul. Seda paremini tundma õppimiseks tuleb eesmärgiks seada leida kesktee ja panna ennast mõtlema, et vahet pole, mis olukorras olema peab, võiks proovida olla õnnelik!




Aitäh A. Veerpalule 6'nda koha eest!

2 kommentaari:

Maria ütles ...

viimane lause on õige! Kesktee on alati parim, arvan ma, veits raha on vaja ikka ka. Sest metsas või tänaval elades tekib suhtlemisvaegus ja siis ei saa olla õnnelik.

Karin ütles ...

ja järjekordselt tunnistan, et pallasel on õigus! :D