pühapäev, 14. veebruar 2010

Aega ei ole võimalik kokku hoida, aega saab vaid kasutada.


No mitte kunagi ei jätku aega kõige tegemiseks, veel hullem on see, et alati positiivsed tegevused mööduvad väga kiirelt, kuid mõni kurb sündmus venib-venib-venib. Paljud vanad inimesed mainivad, et aeg on siit ilmast lahkuda, kuna liiga kaua on nad siia passima jäänud, kuid tegelikult nad eksivad, sest inimese elu on vaid hetk võrreldes universumiga.

Võib-olla teiste inimeste liikide vms elu kestab kaua, kuid meie kõik oleme inimesed [vabandan sügavalt kui mõni UFO siia satub... 8-)], kelle "aatomituum" töötab keskmiselt sada aastat.

Sama saab võrrelda ka kuulsusega, üks päev oled tipus, järgmine päev oled juba pudeliga keldris. Kõige rohkem juhtub selliseid asju sportlastega, kes õigel ajal ei lõpeta oma tööd.

Mulle meeldivad inimesed, kes jäävad samadeks, pärast tähelennu saabumist, kuid kahjuks minu teele pole veel selliseid sattunud (olen kindel, et üks kord see juhtub:D vihje: ajalugu). Paar päeva tagasi käisin kuulamas koledat meest. Esinemine oli enam-vähem korras, st oskas sõnu õigetesse kohtadesse sisse laulda vms, aga tema käitumine ja suhtlus publikuga oli nagu -20 kraadiga hr. professoriga suusatamine. Ühest küljest võib teda nimetada eesti õllebaaride tunnustatud lauljaks, kuid teisest küljest, ega paljud teda eriti ei tea - laulude põhjal, pigem viimasel ajal on ta populaarsust kogunud oma maja müümisega jms. Ta on oma elu jooksul andnud välja umbes 20 plaati ning lauluhääl pole paha, aga entusiasmi tööd tehes, pole näha. Õ-toas oli rahvast oli 50'ne ringis, neist 90% olid teda kuulama tulnud, aga ta ei suutnud isegi sellise rahvahulgaga hakkama saada:S. Seisis nagu marmorkuju plaadimängija taga, mikrofon käes...

Kuigi teisest küljest, kui ta on juba üle 25. aasta "lavalaudadel" seisnud, on see teda tüütama hakanud: purjus naised, kes aktiivselt tellivad tema käest soovilugusid v kõrgegoistidest tantsijad, kes otseses mõttes kukuvad talle sülle... Kuid minu arvates selline asi ei saa inimest mõjutada v ta pole leidnud endale õige ameti, oma tööst tuleb rõõmu tunda, nagu nt proua professor, kes on viimased 70.a elanud omas aines ja elu mõttes. Kahjuks pole tema ka ideaalne.. minu arvates on ta elu väärtushinnangud vananenud ja ise ta peaks pensionil olema. Minu vanaema on tema vanune, kuid tema päevad ei möödu matat õpetades v tööde parandamises, vaid palju huvitavamalt, nagu jäätise söömine ja traavimine mööda poode :D

Nautige elu!

10 kommentaari:

Maria ütles ...

Igal juhul. Lood on nii, et mina jõuan tippu, saan rikkaks ja siis lähen pudeliga keldrisse. Aga kuna ma sinuga jään heaks sõbraks, siis ma pudeliga keldrisse ei tõtta, sest sina, mu sõber, oled päästjaks.

Karin ütles ...

Ooooh, mammukene see on nii armas sinust... mina armastan sind ka (L)(L)(L)
Kuigi tegelt kiidaks hea nalja üle :D

kaia ütles ...

maria, sa lähed koos karini ja pudeliga keldrisse

Karin ütles ...

haha :D kaia tahaksid ühineda? :D

kaia ütles ...

no kui pakutakse

Karin ütles ...

no sind me küll ära ei unusta :D

kaia ütles ...

hing on vaba, saan nüüd elada

Karin ütles ...

omg kaia:S vaido laulu sõnad peas?:D

kaia ütles ...

google on mu parim sõber, ei ole peas

Karin ütles ...

õpi pähe, saad siis mata tunnis mind lõbustada! :D