neljapäev, 11. märts 2010

Kui südame uksele koputab kurbus, siis tee kõik selleks, et uks jääks suletuks.


Poleks uskunud, et vennaga uisutamine võiks mõjuda nii rahustavalt. Süvenedes tema lapselikku mõistusesse ja ideaalidesse, oli minu jaoks väga ideaalne leevendus valu vastu. Tahaks olla ka 5-aastane ning omada dilemmasi/probleeme nt: kas magada kaisukaruga v jänesega :D Kummaline on see, et tema lohutamiseks on vaja ainult teha kalli ja mure on ununenud. Tunnistan, et olen tema peale kade!
Juba paar päeva on valitsenud väga imelik seisund, mis sarnaneb pagilise tuulega. Üks hetk on väga õnnelik, teine on aga väga vihmane. On tekkinud küsimus, kas ma olen õige otsuse valinud, mida teha edasi oma tulevikuga v peaks seisma jääma ja proovida seda muuta. Nii imelik, on ka see, et mingi tühine asi võib ülepiiri viia :S (Siin kohal vabandan, K&K ees, et hävis üks süütu elu)
Avastasin, et olen mitu kuud ebavajalike/mõttetutega asjadega tegelenud. Valisin endale utoopilise ülesande, millest on nüüd väga raske loobuda, sest milleks ennast väsitada suvalistele inimestele parima mulje näitamisega? Fakk, miks ma olin nii loll... Uus eesmärk sellest loobuda ja nautida oma viimaseid rahulikke hetki!
Haha, järjekordselt pani liiklusjuht kainelt mõtlema :) Aitäh!

Armastan süüa, toredate inimeste keskel! (Y)

Ps. ML (arvuti) tunnen Sinust puudust!

5 kommentaari:

Angela ütles ...

Aga ära ole kurb. Ei tohi:D anonüümne alkohoolik ei luba:D

Anonüümne ütles ...

heiheii :D

ma just tulin koolist, ma pidin koju jalutama ja ylipalav on :D
kas sa pakid juba :D?

tunnen ka puudust :D

Merilin ütles ...

ma igaks juhuks ytlen et see eelmine olin mina :D

Karin ütles ...

üliilaheeee:D:D, sa ikka omas mullis, kes hakkab lambist kirjutama! :D:D:D:D
ole vait-.-, minu ainsad edusammud on saksamaa kaardi riputamine seinale (y) :D
Söö rotte! :)

Merilin ütles ...

ma ei hakanud lambist kirjutama ju :D
omg, sa ei kujuta ette kui jube p2ev mul eile oli, mu vannitoas oli j2lle 2mblik ja k66gis jooksis ringi HIIGLASLIK tuhandejalgne, see on yliohtlik ka, ma mingi olin paanikas ja rachael tappis teda harjaga :D
millal sa saksmaale l2hed ?