kolmapäev, 24. märts 2010


Oeh... üldse ei tea, mis viimasel ajal k.v'ga toimub... Metsikud meeleolu muutused ja haiged tegemised... Pole elu sees nii palju valetanud, kui viimase kolme päeva jooksul...:S Õnnelik Ipodi kukutamine kraanikaussi, metsik asjade ärakadumine ning lõpuks kukkumine jääauku... :D
Elu allakäik on alanud (Y)... Elu sees ei kujutaks endale ette, et läheks kahe "tundmatuga" tühjas pimedas linnas "jalutama"... Ning siis mitu korda veel ja veel.. Ülihea, mulle meeldib selline elu :D
Üldiselt Moto GP'ga on lahe olla.. isegi rohkem kui lihtsalt lahe. Ootan järgmist korda! :) Orange juice on ka teemas! :)
Msni vestlused on suht jamaks läinud, inimesed nii erinevad tõelises elu ja virtuaalses elus... Krt seda teab, mida nad tegelikult mõtlevad.... :S Varsti saab vb teada.. :)
Kanada on kindlustatud! (Y)(Y) Lennukipiletid saadud läbi Soome, mis teeb lennujaamas eksimise suht võimatuks.... :( :D
Kurb avastus... Kuressaare õhtuti võrdub põrguna... seal näeb ainult: 12aaastasi suitsud ees, geid ja vanamutte kilekottidega ning jääaugud.. Jube:D
Armastan Jobusid (L)

5 kommentaari:

Angela ütles ...

Kuidas sul õnnestus jääauku kukkuda??? Mis muidu vaheajal veel tominunud on????

Karin ütles ...

ah niisama jalutasin pimedas rannas ja üks hetk vajusin vette :D
ma käisin saaremaal, kunagi kui ma viitsin räägin koolis :D

Angela ütles ...

ok:D koolis:D

Maria ütles ...

mulle sa küll ei täpsustanud :/

Merilin ütles ...

r22gi mulle palun :D