teisipäev, 6. juuli 2010

Teeswater'i piirkond

- asub 3h kaugusel Kanada suurimast linnast Toronto, kuhu maandusin paar p2eva tagasi. Lennujaamas oli tunda ameerikalikku suhtumist v66ramaalastesse. Kysiti k6ike, mis p2he tuli, nt kui kysisid kust ma p2rit siis vastusele j2rgnas, kas mu jalan6ud on lehmasitta t2is? :S Huvitav, kas t6esti on eesti populaarne t2nu lehmadele v nad lihtsalt ei tea, kus see asub? :D Tegelikult iga teine inimene ei teagi, mis asi on Estonia v Baltic country, pildi saavad selgeks alles siis, kui 3elda, et kusagil rootsi, soome ja venemaa vahel.
Lennujaamas tuli vastu mulle yks Lionsi inimesi, kellega suundusime tema koju, et saada kokku minu host emaga. S6itsime l2bi mingi drive thru, meil eestis on ssee drive in, kust ostsime mingi large cocat, mis oli t6esti mega large, 1-1,5l. J6udes tema koju kohtusin host emaga ja indiast p2rit vahetusinimesega, kes osutus 22.aastaseks ning kellega pean n2dal aega (5 p2eva) tuba jagama. J6udsime Ontario kella j2rgi kell 12 6htul, mis teeb eestis v2lja kell 7 hommikul, nii et pystitasin elu rekordi, olin yleval 24h j2rjest. :D Sel 6htul ei teinud midagi, nii et vajusin kohe 2ra.
J2rmine p2ev, st eile, lihtsalt 2rkasin kell 10, ning vaatasime 3h j2rjest mingeid filme... Siis me s6ime kodutehtud saia, ning j2lle flmide vaatamine, kuni tuli tund k2tte, mil hostema, vanem6de rumer ja indialane (tal suht keeruline nimi, ei m2lea kahjuks) l2ksid bingot m2ngima.. See on "on a farm" v2ga populaarne. Ma j2in yksi, st koos Marciga ning temaga proovisime the j22tist, kuigi see tuli v2lja nagu milkshake, sest me unustrasime mune panna:D, igatahes v2ga fun oli. "J22tist" tegime mingi 3h, j22kapis, sest toatemperatuur oli 33 degrees. P2rast pakkus mulle ta 6una mahla, mis osutus siidriks ning m2ngsime populaarset kanada m2ngu hobuseraudadega...
ning hiljem vaatasime mingit 6udusfilmi, mida ma ei suutnud vaadata, ja roomasin kell 8 hommikul (eesti aeg) magama. :D
T2na k2isime mingeid ymbruskonna linnu vaatamas ja supermarketites. Siin on k6ik t2iega odav ja valik on ka palju suurem.. Kahjuks kanadas komme eriti ei tehta, v2hemalt ma ei leidnud neid :( P2rast s6itsime Rumeri t33kohta, kus tal t2na oli vabap2ev ja ostsime nende lemmiktoitu, fast food!! Nad s33vad seda vist 2x p2evas v2hemalt, mis minu jaoks on v2ga raske harjuda, tahaks normaalseid keedetuid kartuleid ja head lambaliha... :D S6ime autos, ning s6itsime ymbruskonna kuulsamasse katoliku kirikusse, siin on s90% usklikud, ja kuulasin kiriku ajalugu, millest oli v2ga raske aru saada, ses neil on siin mega kiire inglise keel ja s6navara on ameeriklalikum v prantsuse keele moodi (krt seda teab :D).
T2na oli siin 35 kraadi palavust ja v2ga niiske. Homme lubatakse 25, mis on v2ga lohutav, homme on ka plaanis s6ita atv'ga kuigi ma pole kindel :D

Head 33d!!! ;)

5 kommentaari:

Maria ütles ...

Tsauki Karin! Palju õnne ülevalolemise rekordi puhul! Haahaa, ma su jutust juba avastasin, et sul vaikselt tulevad inglise keelsed väljendid jutu sisse. Hoia emakeel ikka ka meeles ;) Aga ole nunnu ja naudi sooja ilma ning Kanadat!

Angela ütles ...

Täiega hea, et harjutad blogimist, sest Saksamaa elust tahan terve aasta kõike kuulda.
tahaks ka jäätist teha:D
ole tubli!

Karin ütles ...

no anna andeks, pallas, kuidas on n2iteks milkshake eesti keeles :D, muide mu emakeel on venekeel...

Merilin ütles ...

milkshake on j22tisekokteil kallis karin :D
ma olen siin juba kuus kuud olnud aga ma ikka oskan eesti keelt veel :D

Karin ütles ...

ja sul on olemas Skype armas merilin, aga mna olen oma vanematage r22kinud ainult 2x...