neljapäev, 1. juuli 2010

23° 4 Vahelduv pilvisus. Nõrk tuul, 4 m/s edelast. Kuni 1 mm sademeid.

... selline on homne ilm. Sellist ilma lubatakse ka järgmine nädal ja terve juulikuu. Peaks vist õnnelik olema, sest Torontos on palju külmem, okei ainult paar kraadi ja vihma sajab, kuigi asub samal laiuskraadil, mis Itaaliagi. Viimastel päevadel ongi näha olnud, et suvi on Eestisse tulnud! Ennustajate ettekuulutus on jälle rappa läinud, nagu alati!:D Mäletan, et talve lõpupoole oli suured pealkirjad:"Oodata on vihmast suve" vms. Mulle tundub, et kui linnas käid ja sul on ilma põhjuseta palav, siis kindlasti ei ole vihmane.
Nüüdseks olen saanud kõigi nelja perega kontakti! :)
Pühapäeval lennates ära kell 15.20, jõudes 19.35 Toronto lennujaama, lähen perekonda, mis koosneb 5 liikmest. Seal on kolm last: Marc 20-aastane, Rumer 18-aastane ja Tami 16-aastane. Kõik tunduvad väga toredatena ja nooremaga olen ka suhelnud Fb's, rääkisime ilmast ja vendadest!:D Nende juures olen esimese nädala. Teise nädala veedan farmis v istanduses, ei tea kuidas täpselt nimetatakse. Perekond kasvatab praegu seal maisi, sojaube ning canolat.:D Selles peres on samuti kolm last: 15, 13 ja 10 , kass ja koer. Ahjaa muidugi, farm on neil 200 aakrit suur ehk siis umbes 80,94ha suur. Pole elu sees farmis käinud, nii et arvatavasti tuleb palju üllatavaid kogemusi:) Pärast seda rändan kuhugi laagrisse, kus veedan ka ühe nädala. Laagri programm sisaldab Niagara joa ja Teletorni külastamist ning ka jubedat õhtut. Sel õhtul peab tutvustama oma riiki ja rahvustoitu. Vanaisa soovitas kaasa võtta mitu karpi kilu ja kama, see olevat hästi peale läinud:D. Muide, avastasime et Torontos elavad sugulased, arvatavasti neid lähen ka külastama.
Täna käisin isaga turismiraamatuid ostma ning hiljem läksin Eati, koos M.P'ga, pelmeene sööma. Neid viimaseid hakkan väga igatsema Saksamaal olles... :S Sellega seoses tuleb praegu meelde, et toimus ka üks kurb hetk, kus avastasin, et ei näe enam ühte inimest terve aasta:(...
Ahjaaa, mul on saksamaaga ka kontakt olemas!!! Esimene pere tundub väga sümpaatsena v no peretütar, kellega pean kirjavahetus. See siis koosneb 4 liikmest, vend on 16-aastane ja õde 18-aastane. Terve perekond on suur jalgpalli sõber, nii et kahju, et MM'i ajal ei ole ma seal. Nad elavad kusalgi 700 inimesega külas 173km kaugusel Hannoverist! Kusagil seal ümbruses hakkab toimuma arvatavasti keelelaager.
See on siis perepilt, paar aastat vanem...


Minu aasta pere on eelmainitutest täiesti erinev. Esiteks ta elab suures linnas, ehk siis ühes suuremas ja populaarsemas linnas Saksamaal. Linn on populaarne tänu Oktoberfestile. Selle linna nimi on (trummipõrin.......) M Ü N C H E N!!! Sellest ma võisin ainult unistada, et satuks sinna, eriti veel kesklinna Olümpia pargi juurde! Statistika näitab, et enamik VÕP'e Saksamaal satuvad põhja, aga minu palvet võeti kuulda, kuna ma rääkisin lepingut tehes, et tahaks elada Lõuna-Saksamaal. Miks just sinna, põhjus on lihtne, seal elavad tõelised sakslased, kes on säilitanud oma kultuuri. Nii teiseks peres on 4 minust palju nooremat last: Õde 10-aastane ja vennad 7,5 ja 2-aastased. Need lapsed näevad väga armsad välja:). Huvitaval kombel pereisa saadab mulle kirju saksa keeles, kuigi ma mainisin talle, et saksa keelt ma ei valda, nüüd on põhjust arvata, kas ta inglise keelt ei oska v ta lihtsalt tahab mind aidata... Kõige suurem erinevus Münchenis elades tuleb minu jaoks kool, kui ma sellest esimest korda kuulsin, missugune kool, olin tund aega šokis... :D Asi on selles, et hakkan käima tüdrukute koolis! Brrr... sellist asja ei osanud ma küll oodata! :D aga selles suhtes on see hea vaheldus olla segaklassist eemal, nii et YFU lause: ei ole parem ega halvem, vaid teistsugune! :D


Homme on kahjuks viimane trenn, just viimasel ajal on väga hästi läinud trennis, kuid nüüd ei ole enam aega merel olla.:( Pakkima peaks ka, aga ei oska/taha/viitsi. Üks inimene sooovitas, et peaks nimekirja tegema, aga no kes viitsib jännata?!
Niisiis, minu kohver ja edusammud:D


Ärge põlege,
K.V

2 kommentaari:

Angela ütles ...

Hmm tüdrukute kool kõlab ikkagi huvitavalt!!!
Saad hakkama
Vb me siiski näeme veel!

Karin ütles ...

vaatame, kas j22n ellu v mitte :D, igatahes mina ei taha, et sa malevast 2ra l2heks, nii et jah...