esmaspäev, 5. juuli 2010

4.07.2010 - Finnair 18A

21.45
Istun lennukis, Ipodis m2ngib "Purunematu" Vanilla Ninja.:D Olen lennanud juba 4h. Hetk tagasi t2itsin l6puni deklaratsiooni kaardi, mis oli t2ielik ajude v22namine. 6nneks istus minu k6rval oli tark kanadalae, kes suutis k6ik 2ra seletada.:) Ausalt 3eldes on mul vedanud lennukaaslastega. Juba Tallinna lennujaamas tutvusin yhe tydrukgua v tegelt vastupidi, aga vahet pole, ta l2ks Jaapanisse modellit33d tegeama, kasutasin juhust, ning v6tsin talt autogrammixD. Sain teada, et Jaapan on ideaalkoht modellidele.:D
Helsingi lennul sattusin vene mehe k6rvale, kellega ei tekkinud yhtegi vaikuse hetke. Ta on/oli meremees, kes r22kis oma t33st ja riikides, kust ta oli olnud. V2ga huvitav oli. Lennujaamas j2tkas ta, kuni tuli ette suitsuruum, kuhu mina ei l2inud ja soovisime yksteisele head reisi, suundusin passikontrolli. Passikontroll sai l2bitud, l2ksin duty'sse ja ostisn komme, like always. P2rast seda ei leidnud 6iget v2ravat, kuna v2rava silti polnudki, hakkasin siis igayhe k2est kysima, ning l6puks juhati mind 6igesse kohta, kus varsti algas bussi sisemine. Bussis jutustas yks kanadalane oma kodumaast ning Ungarist, kuna ta ei saanud aru, et ma olen eestist mitte ungarist. L6puks suutsin talle selgeks thea, nii et tal tuli meelde kohe vanalinn, mida ta peab yheks maailma imeks :).


Tahan magada, telekast tuleb Tom and Jerry, jumal t2natud, et k6rvaklapid on tasuta. S33k on tavaline lennutoit, nii et ei tasu kommenteerida... Ahjaa n2en praegu lund, arvatavasti on see Island, suht imelik :D.


ps. ei tea, kui tihti saan arvutisse, nii et k6ik tuleb tagantj2rgi.

Lennukid on ohutumad kui autod.
Karin

3 kommentaari:

Angela ütles ...

reivi täiega seal Kanadas ringi ja kohtu uute inimestega!
tee sellest siiamaani parim reis!


with love A.

PS. Mulle maitsevad kindlasti Kanada kommid:D

Karin ütles ...

hah, saksamaa on ikkagi parem :),
ja kanada komme ma kahjuks ei leia, m6tle mdiagi muud v2lja :D

Carmen ütles ...

KARIN, ma olen nii excited su blogi lugedes!!! :D nii niii niiiiiiiii lahe. kirjuta kõigest eks :)