esmaspäev, 22. juuni 2009

Lõpp või Algus?!

Ära nuta, kui see on lõppenud; naerata, et see üldse juhtus - Dr. Seuss

Ja ongi läbi põhikool ja põhiharidus käes... - kui palju häid hetki sinna mahtus!? =)
Kummaline on tõdeda, et 4,5 aastat tagasi poleks uskunud, et lõpetan põhikooli "selles" koolis. Oli tunne, et ma lahkun sealt iga hetk... Ma tundsin enda peal kõiki probleeme, mis tavaliselt koolis esinevad: kiusamine, löömine jne. Kannatasin vapralt, kuid pisaratega 5ndat klassi. Minu ajaloos ongi see klass olnud kõige hullem:( Inimesed olid lihtsalt õelad ja egoistlikud, kes tahtsid nõrgemate peal oma võimu näidata, mis neil ka väga hästi õnnestus. Kuid oli ka selliseid, kes seda ei teinud, neid oli vähe, väga vähe - ning sellised mulle ei meeldinud... pürgisin paremate ja tugevamate poole, mis võis tuua ka minu seisundi halvenemise.
Otsus minna reaalklassi katsetele..., sees oli minu arvates elus parim, mida olen/olin lühikese elu jooksul korda saatnud!
Aga jah ma olen praegu õnnelik ja loodan, et S-l läheb veel paremini, kuigi jah ma ei taha sellest rääkida!

Ilusat suvevaheaga!
Grüss:D


Kommentaare ei ole: