pühapäev, 18. detsember 2011


"Ma ei olnud tegelikult kunagi sellele eriti mõelnud, kuidas ma suren - kuigi viimase paari kuu jooksul olnuks selleks põhjust rohkem kui küllaga..."
Ma olen olnud surmale väga lähedal... Praegu kirjutades, mõtlen, olin ikka nõrk inimene. :( (või siis mitte?) 
Õnneks/kahjuks leidsin õigel ajal ravimi and here i am. Praegu läheb paremini, palju paremini! :)

"Ma olen pettunud inimestes ja eelkõige iseendas. Minu rumal naiivsus lootus inimestes, ma eelistan olla skeptiline ja egoist jajajaja....." Fuck, never!!!
Ma ei salli inimesi, kes näitlevad end õnnetuteks olevusteks. Sooviga,"Hoolige nüüd minust, ma ei saa muidu hakkad." Ma vabandan, aga kui te praegu kohe ei võta midagi ette, te jäätegi nõiaringi ja lõpuks ei tule keegi teid enam sinna päästma.

"Kindlasti on ülev surra kellegi teise eest, kellegi eest, keda armastan. Isegi üllas..."
Miks on alati nii, et mina olen see, kes jäetakse maha... Neid "südamevalusid" on varem ka olnud, kuid nii valusalt polnud ma veel kunagi haiget saanud. Ma tean, et paranen ja varsti on jäänud vaid arm. Olen tugevam, targem ja ettevaatlikum. Kuigi temaga kokkupuutudes ja suheldes olin skeptiline kõige suhtes, suutis ta siiski mind oma võrku saada ja noh, ma olin selle üle õnnelik, SIIS. Praegu tagasi vaadates, oli see aeg, parem osa minu elust... ja olen õnnelik selle üle! :)

Tulles tagasi olevikku, olen targemaks saanud. Aru saanud, et pole mõtet hoida suhtlust, kui seda iseloomustab sõna PEAB! Kohustus minevikus pooleldi jäetud asja, pärast vahelejäätud aastat edasi jätkata on mõttetu. Kurb tunnistada, kuid tõsi. Inimesed on lahku kasvanud, huvid ning maailmavaade on muutunud. 

Ma tahan nii väga minna siit ära. Ma olin aastaga ära harjunud, et mina olen see, kes otsustab ja teab mis minule hea on. Siin elades igapäev oma esivanematega, kes tahavad, et ma elaks nende maailmastandardite järgi, tekitavad mulle lisapingeid. Tahan olla, see kes ma olen tegelikult. Vabaneda igasugustest kilpidest jms! Rännata, liikuda, tegeleda, tõmmelda........... 
Uus sihtkoht on Lõuna-Ameerika v siis USA. Kuhugi Euroopast kaugemale.. Lääne poole... 

Meil kõigil on mask, mille me paneme ette, et näidata meid sellise inimesena, kes me tahaks olla .....
Oma julgust jagada oma puhtaid mõtteid. Ole valmis ütlema mittesoovitavat tõde. Tee kõik, mis sinu võimuses, et olla avatud ja aus teiste inimestega. Mida TÕELISEM sa oled, seda lähedasemana sa tunned ennast nendele ja loomulikult endale.

SYS (see you soon)

Kommentaare ei ole: