reede, 15. oktoober 2010

Headest asjadest tuleb mõelda sellepärast, et mitte mõelda halbadest asjadest.


LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA-LIHA. 17 korda liha, 17 aastat söönud iga päev liha, ja nüüd hakatakse õpetama, et liha on halb, liha ei tohi süüa rohkem kui kolm korda nädalas jne. NÕME!!!
AGA Miks peaks liha sööma?

1) Lihal on kõrge energeetiline väärtus. Liha söömisel saame lisaenergiat!
2) Lihas leiduvad vitamiinid ja mineraalained teevad lihast väärtusliku kõhutäie, mistõttu tugevneb organismi vastupanu stressile.
3) Liharoogade söömisel tekib täiskõhutunne, mis püsib mitu tundi.
Allikas: Rakvere lihakombinaat

Ehk siis suur hulk taskuraha läheb söögipeale. Kuigi nkn koguaeg olen miinustes. Näiteks paar päeva tagasi tegin ka oma elu suurima ostu. Kahetsen tegelikult, et ei viinud seda varem täide, sest see mu viimaste kuude parim asi, mida olen teinud. Nüüd ongi, et viimased õhtud pärast kooli olen vaid ainult sellele aega kulutanud! Jama on ainult see, et käed ja nende osad, valutavad. :D Ning alates kella kümnest on see keelatud! :(

Viimaste nädalate jooksul on üldse magamaminek väga pikaks veninud. Ühest otsast on raske üles ärgata, aga mis teha kui õhtul on nii palju asju vaja teha. Teisest küljest läheb järgmisel päeval kool kiiremini. Tundides pole nkn mõtet osaleda, sest olen seda juba 9ndas ning ka 10ndas klassis läbi võtnud. Nt: täna matemaatikas õppisime ringi!!! Koolilauad on väga mugavad ja muusika pole ka paha! Imelik progress võrreldes eelmise aasta kooliaastaga! :D

Ja kuidas on olemas ruumi idiootidele?! Kõige imelikum on see, et Saksamaal veedetud ajast olen juba mitu korda lätlastega nn konflikti astunud. Klassis käib ka üks selline idioot. Täna ajas ta lihtsalt mind nii mega närvi, et olin teda peaaegu ära tapma. Kahjuks täna piirdus see ainult kolmanda sõrme näitamisega, kuid nkn see sellega ei lõppe, kuna pärast seda oli naljakas kuulata, kuidas minust räägiti taga, olles samas ruumis. Ehk siis lühidalt öeldes praegu on samasugune situatsioon, mis kunagi oli 5ndas klassis. :D Tegelikult ma sattusin kooli kõige nõmedamasse klassi, nagu kõik klassid ei salli 10'ndat O'd. Ja saan palju paremini läbi inimestega, kes käivad paralleelides. MÕTLEN TÕSISELT KLASSI VAHETAMISELE!
Kuigi ega ainult lätlased idioodid pole, eestlaste seas on neid ka, ning krt küll ärge oma egomulli üle ka puhuge, kukkuda on VÄGA valus!!!

Ei saa inimestest aru, kes juba päevi loevad oma nn kolmanda eluni. :S Sel kohal nõustun Liisiga, et Eestisse tagasi praegu ei taha tulla! Muidugi on asju siin, mis mega närvi käivad, aga tegelikult seal mind tegelikult mitte midagi ei oota. Niikuinii tagasi tulles v tegelikult paremini sõnastades edasi minnes nn neljanda(!!! mitte kolmanda, minu puhul) elu juurde, on juba kõik väga muutunud. Võrreldes praeguse hetkega poole aastase minevikuga on iseseisvus kahekordselt kasvanud, nt. ei kujuta ette, kui peaks vanematelt iga õhtu küsima, et kas võib sinna minna v seda teha jms. Praegu elan oma elu ja arvestan suht ainult iseendaga. JA VEEL PALJU MUID PÕHJUSEID.

Muidugi kodumaa toit ja päris pere on ainsad asjad, mis tekitavad siin nõmedaid mõtteid!:D Aga kui tuletada ELO, siis praegune periood aastavahetusest on raskeim ning kahjuks pole ma ebataline võp!:) (jah, mul on see lollakas haigus)

Ajaa, igaõhtu sõidan rattaga kümneid kilomeetreid mööda pimedat Münchenit, sest siis olen valmis talveks!:D Tegelikult ülihea tunne tekib, kui kõrvades on megakõvalt muusika, ja siis lihtsalt tuhised mööda igasuguseid võõraid tänavaid! SEDA ON VÕIMATU SELETADA! :)
Ning see minu ratas :D, aeglane aga lollikindel, varastele silma ei tohiks jääda! :D



Proovin ka nõmedast "Sõltuvusest" üle saada, sest krt küll see käib megapinda. Õigel ajal ei saa magama minna ja vahel mõtted on väga ei-tea-kuidas-öelda. Muidugi on siin süüdi minu suurim miinus, et annan inimestel end ära kasutada.. Ning muidugi midagi positiivset sellega ei kaasne, nii et sellest PEAB üle saama! Kuigi teisest otsast... ah das egal!

DANKE võpide'le, kes olemas on! :)

2 kommentaari:

Liisi ütles ...

Bitte, bitte! :)
Tegelikult on ikka kahju kuulda, et sul seal mõned asjad hästi ei lähe. Samas ma aga ütlen, et võta ette sellised muutused nagu vaja on.
See on sinu vahetusaasta ja ainult sina saad selle muuta mälestusväärseks!
Mõtlesin ise sama kui pere ja klassi vahetasin. Nüüd on kõik ülitore nii et: See on SINU aasta!

Angela ütles ...

K.V. Ütlestid, et prageu vahetusaast araskeim aeg. - Mina usun sinusse. Sa saad hakkama:D
Jeap need lätlased ongi 6 varbaga veidrikud, ära pane neid tähele. Ela oma elu ja naudi. Hmm Eestlased, kes mu ümber on ,on küll tagasi tulemist väär:D kui mõistan, et üldine tülpimus ajab närvi. Siiski saadan sulle airhug-e ole tubli.
JA sul on nii lahe jalgrattas